Onze dienstverlening omvat onder meer:
- Verzorgen van de boekhouding, bij ons op kantoor of op locatie;
- Opstellen van jaarrekeningen;
- Opstellen budgetten en tussentijdse rapportages;
- Begeleiding in het opzetten, inrichten en automatiseren van de financiële administratie.
- Aangiftes inkomstenbelasting;
- Aangiftes vennootschapsbelasting;
- Aangiftes omzetbelasting;
- Aangiftes dividendbelasting;
- Aangiftes intra communautaire transacties;
- Pro-actieve belastingadviezen.
- Compleet verzorgen van loonadministraties;
- Opstellen arbeidscontracten;
- Aangiftes loonbelasting;
- Begeleiding ziekteverzuim.
- Adviseren en begeleiden van financieringsaanvragen;
- Adviseren en begeleiden van automatiseringsvraagstukken;
- Opzetten en analyseren van de administratieve organisatie.
De Brug Administratie en belastingadvies is een administratie- en belastingadvieskantoor, dat zich primair richt op het midden- en kleinbedrijf.
Wij leren u graag kennen
Op ons kantoor nemen we echt de tijd voor u. U kunt met al uw vragen over het ondernemerschap bij ons terecht. Een goede klik vinden we belangrijk, want we zijn graag nauw betrokken bij uw onderneming. Zo kunnen we snel inspelen op vragen en op nieuwe ontwikkelingen. Uiteraard kunt u ons ook altijd bellen of mailen. We helpen u snel.
Maatwerk
Iedere onderneming is anders. Bent u starter of heeft u al langer een onderneming? Bent u ZZP’er of heeft u mensen in dienst? Heeft u een BV, een maatschap of een VOF? Wij zetten onze kennis en ervaring graag voor u in.